Metode de plată pentru creditul tău MaiMaiCredit

Alege metoda de plată cea MAI potrivită pentru tine, din următoarele variante:

Poți să plătești oricând direct din Contul de Client folosind un card de debit personal, accesând butonul Plătește rata. Selectezi creditul iar apoi introduci datele cardului dorit (număr card, nume titular, data expirării, CVV) și finalizează tranzacția.

Important: Asigură-te că folosești un card valid și că ai suficiente fonduri disponibile pentru a se realiza plata cu succes.

Dacă ai asociat deja un card în Contul de Client, plata se poate efectua automat la data scadenței stabilită. Astfel, știi că ratele sunt achitate la timp și le poți vizualiza oricând în Contul de Client, la secțiunea Creditele Mele accesând butonul Istoric Plăți din tab-ul creditului pentru care ai efectuat plata.

Poți să ne contactezi la numărul 031 438 2083 pentru a te ajuta să efectuezi plata ratei. Astfel, colegii îți pot confirma și înregistrarea acesteia.

Achită rapid și eficient la una dintre stațiile de plată SelfPay (📌 vezi locațiile aici) în numerar.
Pentru a face plata, poți să cauți Mai Mai Credit în bara de căutare sau ne poți găsi în pagina RATE CREDITE.

Pentru identificare vei avea nevoie de codul de bare pe care în găsești în contractul de credit, graficul de rambursare și în prima pagina a Contului de Client.

Achită online cu ajutorul aplicației 24Pay. Descarcă aplicația și folosește-o pentru a face plata rapid și simplu. Pentru a finaliza MAI rapid tranzacția, poți să ne cauți la Furnizori, ai nevoie doar de codul de bare (din contract / grafic de rambursare / cont) și de suma pe care trebuie să o achiți.

Sau ai nevoie de o modalitate locală de plată? Poți plăti numerar sau cu cardul în punctele de plată PayPoint autorizate din apropiere (📌 vezi locații paypoint.ro/locatii). Folosește codul de bare din contractul de credit, graficul de rambursare și în prima pagina a Contului de Client.

Poți achita clasic prin transfer bancar în contul RO89BTRLRONCRT0624637703 deschis la Banca Transilvania. Nu uita să adaugi codul de client (CIC) în detaliile plății, pentru a se aloca corect plata.
Poți să găsești codul CIC în Contul de client sau în contract deasupra codului de bare.

!!! Te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp dacă nu ai adăugat codul de client pentru a remedia acest aspect.

Dacă mai ai întrebări sau întâmpini dificultăți cu procesul de plată, ne poți contacta prin email la contact@maimaicredit.ro sau prin apel telefonic la 031 438 2083