Întrebări frecvente

La MAI MAI Credit obții creditul 100% online, cu un minim de documente. Procesul de aplicare este foarte simplu și ușor de parcurs. Ai nevoie doar de Cartea de Identitate (buletin) pentru a verifica identitatea solicitantului. Restul procesului se realizează automat iar banii pot ajunge la tine în câteva minute. Obține creditul rapid, fără adeverințe de venit, fără garanții sau alte documente.

La MaiMai Credit IFN primirea unui răspuns poate să dureze și câteva minute. După ce ai finalizat solicitarea de credit, se efectuează verificările pentru a-ți cunoaște situația financiară și primești un răspuns în cel mai scurt timp.

În funcție de modalitatea aleasă de a primi banii, aceștia ajung la tine în următoarele intervale de timp:
1.Prin card bancar:/ (INSTANT)
Banii sunt transferați pe cardul tău în câteva secunde de la semnarea contractului.
2.Prin transfer bancar (IBAN):/ (24 ORE)
Banii pot ajunge la tine în maxim 24 de ore de la semnarea contractului, cu excepția zilelor nelucrătoare.
**Te rugăm să iei în considerare că timpul exact poate varia în funcție de procedurile bancare și de alți factori specifici instituției financiare.

Nimic nu e MAI simplu, dacă ai intrat în posesia noului card, tot ce trebuie să faci este să te loghezi în Contul de client și să navighezi în secțiunea Date financiare.
Acolo, vei găsi opțiunea Adaugă card nou. Apasă pe acest buton și urmează instrucțiunile pentru a introduce detaliile noului card. Astfel, vei putea să îți actualizezi informațiile și să să te bucuri de serviciile noastre.

Mai ai un singur pas pentru primirea banilor in IBAN-ul indicat. Trebuie doar să ne trimiți extrasul de cont în format PDF care să cuprindă tranzacțiile din ultimele 30 de zile pentru a verifica și valida contul bancar (IBAN) înregistrat.
Poți încărca acest extras direct din Contul de client, în secțiunea Documente utile sau poți trimite documentul pe adresa noastră de e-mail, contact@maimaicredit.ro.
Verificăm documentele transmise, validăm IBAN-ul înregistrat și efectuăm transferul banilor către tine.

Desigur. Banii înainte de scadență pot fi returnați în baza unei solicitări scrise. Pentru rambursarea anticipată a Creditului cu Rate Egale se poate percepe un comision, astfel:
a) 1 % din valoarea creditului rambursată anticipat, dacă perioada de timp dintre rambursarea anticipată şi data convenită pentru încetarea contractului de credit este mai mare de un an;
b) 0,5 % din valoarea creditului rambursat anticipat, dacă perioada de timp dintre rambursarea anticipată şi data convenită pentru încetarea contractului de credit nu este mai mare de un an.
În cazul Liniei de Credit Pentru Urgențe nu există comision de rambursare înainte de scadență.

În viața fiecăruia dintre noi pot apărea situații delicate care pot crea dificultăți de rambursare a sumelor împrumutate. Echipa MAI MAI Credit este alături de tine și împreună vom căuta o soluție pentru a trece MAI ușor peste dificultățile de rambursare. Ne poți contacta telefonic la numărul 031.438.2083 sau prin e-mail la contact@maimaicredit.ro.

Așa cum ai citit și în Contractul de credit, pentru întârzierile privind plățile ratelor există penalități care se vor adăuga la suma totală pe care o ai de rambursat. De asemenea, situația întârzierilor va fi raportată și către Biroul de Credit, ceea ce va face imposibilă accesarea vreunui alt credit viitor, iar pentru recuperarea creanțelor se va apela la executare silită.

Pentru o mai bună transparență am simplificat foarte mult metoda de calcul, astfel încât tu să știi clar, de la început suma totală pe care va trebui să o rambursezi. Aceste costuri sunt ușor de identificat în calculatoarele noastre de credit. Nu practicăm comisioane de analiză dosar, comisioane de administrare credit sau alte costuri ascunse, practic vei returna doar suma împrumutată + dobânda aferentă perioadei dintre scadențe. În cazul Creditului în Rate, pentru rambursarea înainte de scadență se aplică comisionul de rambursare anticipată.

Dobânda poate să difere de la un tip de credit la altul. Toate detaliile despre împrumut le poți vizualiza în calculatorul de credit de pe site, după ce selectezi suma și perioada dorită de rambursare.

Este un Credit de nevoi personale pe care îl alegi atunci când ai nevoie rapid de o sumă de bani, pe care urmează să o rambursezi eșalonat, cu rate fixe alese de tine, într-un interval de 10 luni până la 60 de luni. Sumele disponibile pentru acest tip de credit variază între 500 și 15.000 lei.
Aplicând pentru un Credit pe platforma MaiMaiCredit, alegi suma de care ai nevoie, perioada în care dorești să rambursezi și data primei rate, iar după validarea datelor, algoritmul nostru îți va calcula o ofertă flexibilă pe baza careia vei putea alege suma și termenul final al creditului, spre deosebire de alte instituții care îți fac oferta cu o singură sumă pe un singur termen.

Este un credit oferit sub forma unei linii de credit, un plafon maxim acordat din care vei putea folosi periodic sume de bani. Practic, o sumă de bani pentru când MAI apar nevoi urgente și care ți se poate acorda pentru o perioadă de 60 de luni. Acest produs are o dobândă calculată zilnic, urmând ca tu să plătești doar dobânda la suma folosită în perioada respectivă. Iar la data scadentă, poți fi MAI relaxat pentru că trebuie să rambursezi minim 3% din suma folosită + dobândă aferentă perioadei dintre scadențe. Iar pe masură ce rambursezi din sumele trase vei putea să faci noi trageri de bani, fără a mai face o nouă solicitare de credit.

Este un credit de nevoie personale cu rate fixe și egale pe care îl poți accesa pe o perioadă de maxim 60 de luni, oferind în același timp și o protecție financiară în cazul unor evenimente neprevăzute. Prima de asigurare se achită o singură dată, fiind reținută automat din suma solicitată, după aprobarea creditului. Împrumutul asigurat beneficiează de o dobândă redusă și de posibilitatea de a accesa un credit de până la 15.000 lei. Situațiile acoperite de polița de asigurare, cât și alte detalii privind Creditul Cu Asigurare sunt prezentate în pagina dedicată de pe website .

Un lucru este sigur, indiferent de tipul de credit ales, banii vor ajunge la tine pe card aproape instant. Dacă am lămurit asta, pentru a stabili tipul de credit potrivit pentru nevoia ta, putem aborda subiectul fie din perspectiva sumei, fie din perspectiva perioadei de rambursare. Dacă ai nevoie de o sumă mai mare de bani, atunci cel mai potrivit ar fi Creditul Rate Egale, unde stabilești o perioadă cuprinsă între 10 și 60 de luni, unde vei plăti Rate Egale, în fiecare lună, până la închiderea soldului. Dacă ai nevoie de niște bani pentru a rezolva o situație urgentă, poți apela la Linia de Credit Pentru Urgențe, care îți permite să rambursezi banii fie “la salariu”, fie achiți la scadență suma minimă (3% din sumă folosită + dobânda aferentă perioadei dintre scadențe) iar restul banilor îi returnezi când poți.

În acest moment MAI MAI Credit oferă două soluții financiare pentru a te ajuta să treci MAI ușor peste situațiile dificile. Produsul privind Refinanțarea creditelor deja existente la alte instituții este în plan și urmează să-l lansăm în perioada următoare.

La MaiMai Credit IFN ne dorim să te ajutăm fără a deveni un factor suplimentar de stres pentru tine. Motiv pentru care, vom încerca mereu să găsim mixul de factori potrivit pentru a-ți face o ofertă MAI bună. În acest moment, pentru a putea aplica (și obține) un credit sau o linie de credit pe platforma www.maimaicredit.ro trebuie să ai vârsta minimă de 20 ani și să ai venituri stabile înregistrate la ANAF de minim 500 lei /lună.
Din perspectivă pur tehnică, având în vedere că procesul de aplicare pentru credit este 100% online, vei avea nevoie de un dispozitiv (mobil, laptop, tabletă, calculator) cu acces la internet și cameră foto pentru a face un selfie și o poză a Cărții de Identitate, sau să ai la îndemână o poză selfie recentă și/sau o poză cu documentul mai sus menționat.

În momentul în care aplici pentru un credit, Rata este calculată având în vedere rambursarea banilor la data stabilită. La fel ca și tine, ne facem planuri și calcule, astfel încât să putem utiliza banii în mod eficient și asumat. Dacă totuși întâmpini dificultăți în achitarea ratei, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 031 438 2083 sau prin e-mail la contact@maimaicredit.ro și împreună vom căuta o soluție.

Persoanele care au credite active și își doresc să obțină un nou împrumut, trebuie să aplice din contul de client. Accesează pagina de autentificare pentru a intra în cont. La secțiunea Creditele mele, sub codul de bare se va afișa butonul ”Aplică” în cazul în care poți aplica pentru un nou credit. Dacă nu îți apare butonul, verifică din nou peste câteva zile, iar dacă situația persistă ne poți contacta telefonic la numărul 031 438 2083. Când butonul este activ, îl poți accesa urmând să alegi creditul dorit (tip credit, sumă, perioadă de rambursare, etc.)

În funcție de veniturile înregistrate și declarate la ANAF și valoarea creditului sau a ratei pe care o ai deja, există posibilitatea să poți accesa cu succes încă un credit. Poți urma procesul de aplicare pentru un credit pe platforma www.maimaicredit.ro iar algoritmul îți va calcula suma și perioada de rambursare maximă pe care ți-o putem oferi.

În momentul în care aplici pentru un credit, se fac automat anumite verificări, inclusiv la Biroul de Credit, pentru a înțelege istoricul tău de creditare. Dacă ești în Biroul de Credit, nu înseamnă neapărat că nu vei mai putea primi credit, așadar îți recomandăm să parcurgi procesul de aplicare și vei putea vedea dacă te încadrezi pentru obținerea creditului.

Pentru a obține un credit la MaiMaiCredit, trebuie să fii angajat, să ai pensie sau alte venituri stabile obținute în România și declarate la ANAF, de minim 500 lei lunar. Am luat această măsură pentru a ne asigura că împrumutul acordat te poate ajuta și ai posibilitatea de a rambursa banii conform graficului agreat, fără a fi un factor suplimentar de stres pentru tine.

Este o perioadă frumoasă din viața ta iar noi ne dorim să scapi de grija banilor și să fii MAI relaxat. Poți obține un credit la MAI MAI Credit chiar și dacă ești pensionar. Condiția cea mai importantă este ca pensia să fie obținută în România, înregistrată la ANAF și să depășească 500 lei lunar .

Poți obține un credit de la MaiMaiCredit IFN dacă veniturile provenite din aceste surse (indemnizație de creștere a copilului și/sau handicap) sunt înregistrate la ANAF și au o valoare de minim 500 lei pe lună.

Pentru a aplica la un MAI MAI Credit, ai nevoie de un singur document, Cartea de Identitate. Fără garanții, adeverințe de venit sau alte documente. Practic, când aplici pentru un MAI MAI Credit, încarci o fotografie cu documentul (Cartea de identitate) și în baza acestuia se vor face toate verificările necesare pentru a stabili dacă te poți califica pentru creditul solicitat.

Procesul de aplicare și obținere a MaiMai Creditului este 100% online. Practic ai nevoie doar de un dispozitiv (telefon, tabletă, laptop, calculator) conectat la internet, de o adresa de e-mail și un telefon mobil, iar toți pașii se vor parcurge online. În minim 15 minute, poți aplica și obține banii solicitați direct pe cardul tău, în orice zi a săptămânii, la orice oră, din confortul propriei tale case. MAI rapid, MAI online!

Pentru a plăti rata, există mai multe opțiuni la MaiMaiCredit IFN, pentru a face procesul cât mai facil pentru tine:
Plată automată: Poți opta pentru plata automată direct din cardul tău. Astfel, nu trebuie să-ți faci griji cu privire la depășirea datei limită de rambursare. Ai grijă să ai suficientă disponibilitate pe card la data scadenței, iar plata va fi efectuată automat, fără costuri suplimentare și fără griji.
Transfer bancar: Poți face transfer bancar în contul specificat în contract.
Plată în numerar sau cu cardul la PayPoint: Ai posibilitatea să plătești în numerar sau cu cardul la unul dintre cele peste 15.000 de puncte PayPoint, rețea disponibilă la nivel național. Poți verifica punctul de colectare accesând paypoint.ro/locatii , sau descarcă aplicația din Google Play sau App Store.
Plată direct din contul tău: Poți efectua plata direct din contul tău de client, la scadență, utilizând cardul Visa sau MasterCard, asigurându-ți că plata este securizată cu 3D.

Puteți efectua plăți prin Transfer Bancar catre MAIMAICREDIT IFN SA în contul RO89BTRLRONCRT0624637703, deschis la Banca Transilvania.
Asigurați-vă că în detaliile plății menționați codul dvs. de client (CIC) pentru a asigura identificarea corectă a tranzacției.

Sau

Pentru a efectua transferuri către MAIMAICREDIT IFN SA, te rugăm să utilizezi serviciile de internet banking sau să completezi un ordin de plată prin banca unde ai cont curent.
Informațiile pentru efectuarea transferurilor
Numele beneficiarului: MAIMAICREDIT IFN SA
IBAN beneficiar: RO89BTRLRONCRT0624637703 deschis la Banca Transilvania
Te rugăm să menționezi, de asemenea, codul tău de client (CIC) în detaliile plății. Această informație este esențială pentru identificarea corectă a tranzacției.

Bineînțeles. Și tu poți beneficia de facilitatea de plată automată a ratelor, pentru a-ți gestiona mai ușor rambursarea creditului.
Intră în Contul de client și să navighezi în secțiunea Date financiare, acolo, vei găsi opțiunea Adaugă card nou. Apasă pe acest buton și urmează instrucțiunile pentru a introduce detaliile noului card.
Activând această opțiune, ratele tale vor fi retrase automat la data scadentă sau în ziua în care primești venitul lunar. Astfel, nu va trebui să-ți faci griji că ai putea uita să plătești rata lunară. Este o modalitate convenabilă și sigură de a-ți gestiona finanțele.

Pentru a efectua plăți prin PayPoint, ai două opțiuni:
1. Aplicația PayPoint: Descarcă aplicația PayPoint din Google Play sau App Store și folosește-o pentru a face plăți. Această opțiune este convenabilă și ușor de folosit.
2. Punctele de plată PayPoint: Poți merge la unul dintre punctele de plată PayPoint. Pentru a găsi cel mai apropiat punct de plată, accesează paypoint.ro și selectează "Locații PayPoint" sau paypoint.ro/locatii.
Indiferent de metoda aleasă, ai nevoie de următoarele:
Codul de bare: Acesta poate fi găsit în contul de client, pe contractul tău și pe scadențarul asociat creditului.
Suma pe care dorești să o plătești.
Cu aceste informații și opțiuni, poți achita ratele creditului tău convenabil și ușor prin intermediul PayPoint.

În astfel de situații, te rugăm să iei legătura cu noi pentru a ne asigura că plata ta este înregistrată corespunzător. Poți să ne contactezi telefonic la numărul 031.438.2083 sau să trimiți dovada plății prin e-mail la adresa contact@maimaicredit.ro.

Dacă dorești să verifici înregistrarea plății, accesează Contul de client MAI MAI Credit │ Log in și mergi în secțiunea Creditele Mele. Apoi, selectează contracul de credit și accesează butonul Istoric plăți. Aici vei găsi toate informațiile despre plățile efectuate pe contractul de credit selectat.
În cazul plăților efecuate din contul de client, informația poate fi vizualizată instant. Pentru plațile efactuate prin transfer bancar sau PayPoint, te rugăm, să ții cont că informația va fi disponibilă în următoarea zi lucrătoare.

Te vom însoți pe tot parcursul etapei de aplicare cu mesaje simple, email-uri sau SMS-uri care te vor îndruma ce să faci în continuare și te vor ajuta să înțelegi foarte clar etapa în care se află solicitarea ta. Din momentul în care contul tău va fi creat vei putea să gasești și acolo aceste detalii.

Poprirea înseamnă că există o acțiune de executare silită din partea unui creditor sau autoritate a statului care impune reținerea a 1/3 din veniturile, conturile sau drepturile de încasat ale persoanei respective, până la stingerea debitului. Această situație prezintă un risc ridicat de neplată la timp a ratelor noului credit, în concluzie, nici noi și nici un alt creditor financiar nu va putea să te crediteze în această situație.
Citește mai multe despre acest subiect în articolul -> Am poprire pe cont sau pe salariu. Pot aplica online pentru un credit?

În general unul dintre motivele pentru care cererile de credit sunt respinse ar putea fi: venituri insuficiente declarate la ANAF, grad mare de îndatorare, alte rate de credit neachitate în momentul aplicării.
Poți aplica după 30 de zile dacă s-a schimbat ceva în situația ta financiară, direct din contul tău de client, accesând butonul ”Aplică”.
Dacă butonul nu este vizibil sau activ în contul tău, înseamnă că la acel moment nu poți aplica pentru un credit nou și îți recomandăm să verifici periodic activarea acestuia.
Citește mai multe despre acest subiect în articolul -> Am aplicat acum o lună pentru un credit online și am fost respins. Când și cum reaplic?

Semnarea contractului de credit și a celorlalte documente (ex: acorduri, termeni, etc) de către solicitant se face prin introducerea unui cod de SMS unic, recepționat de acesta pe numărul de telefon înscris în procesul de aplicare.
Procesul de semnare este securizat, iar introducerea codului recepționat reprezintă acceptarea și semnarea documentelor comunicate.

Uneori, datorită unor disfuncționalități ale rețelelor de telefonie mobilă, SMS-ul transmis către client nu este recepționat. Acest lucru se întâmplă cel mai adesea dacă: ai numărul portat din altă rețea, folosești telefon dual-sim sau ai numărul de telefon restricționat de operator pentru primirea sms-urilor de la numerele scurte.
Dacă nu ai ajuns în faza de semnare a documentației și nu primești unul dintre sms-uri:
a) verifică la operatorul de telefonie mobile, să nu ai restricționat numărul pentru primirea de SMS-uri de pe numerele scurte;
b) în cazul în care ai telefon dual-sim, schimbă locul cartelelor între ele;
c) dacă ai urmat pașii de mai sus, întră în contul de client, apasă butonul "continuă aplicarea" și apoi pe "regenerare cod SMS"
Dacă nici în acest caz nu primești codul prin SMS, ne poți contacta telefonic 031 438 2083 și împreună vom găsi o soluție.

Pentru evitarea fraudelor, MaiMai Credit IFN recomandă următoarele măsuri:
a) să nu îți dai datele personale (copii dupa buletin, parole, poze, copii dupa carduri, PIN-ul cardului, codul CVV, etc) celor care îți promit angajări, cadouri sau credite;
b) nu accesa link-uri suspecte, în special cele venite nesolicitat; MaiMai Credit IFN folosește numai site-ul certificat și dedicat www.maimaicredit.ro;
c) în situația în care primești pe e-mail, telefon sau prin SMS un mesaj pe care tu îl consideri suspect – de exemplu, autorizarea unei tranzacții care menționează direct sau indirect accesarea unui credit de la MaiMaiCredit IFN SA pe care nu ai inițiat-o, te rugăm să ne contactezi la contact@maimaicredit.ro sau la tel. 031 438 2083.

Dacă ai activ Creditul Pentru Urgențe și vrei să faci o tragere nouă, poți face asta din contul tău de client, accesând secțiunea Cerere de tragere, iar în câmpul afișat completează suma dorită. Suma pe care o poți solicita este de minim 100 lei și trebuie să fie multiplu de 50 lei (ex: 250 lei). Valoarea maximă nu trebuie să depășească plafonul disponibil al liniei tale de credit. Dacă ai mai multe linii de credit active, va trebui să selectezi (din aceeași pagină) creditul din care dorești să efectuezi o nouă tragere.

Nu ai găsit încă raspunsul la întrebarea ta?

MAI multe modalități prin care ne poți contacta.

telefon

+4 031 438 2083

mail

contact@maimaicredit.ro